Balandžio 22 – 23 d. Socialinių mokslų kolegijoje Vilniuje pirmą kartą šalyje vyko „Storytelling“ konferencija. Joje „Nuova Capital” atstovavo marketingo vadybininkė Gabrielė Palubeckytė.
Tarptautinėje konferencijoje pranešimus skaitė būrys marketingo ir komunikacijos specialistų iš viso pasaulio. Tai „Storytelling” konsultantė Jean Storlie (JAV) , marketingo specialistė Claire Taylor (Didžioji Britanija), komunikacijos profesorius Doug Carter (Kanada), verslo procesų ekspertė Neringa Romanovskaja (Lietuva), „McDonald’s” Baltijos šalių skaitmeninio marketingo direktorė Laura Jasėnaitė (Lietuva) bei tarptautinio mados ženklo „D.EFECT” komunikacijos vadovė Aušra Prasauskaitė (Lietuva). Konferencijos metu buvo ne tik įsigilinta į „Storytelling”, kaip marketingo priemonę, bet ir užmegzta nemažai kontaktų.