Kaune pristatoma nauja patalpų nuomos koncepcija. Sezoninę veiklą vykdančios ar trumpuoju periodu savo asortimentą parodyti norinčios įmonės bei gamintojai gali išsinuomoti erdvę laikinai parduotuvei įkurti. Investicija į vadinamojo pop up tipo parduotuvę, anot nekilnojamojo turto ekspertų, sugrįžta smūginių pardavimų grąža.
„Nuova“ valdomoje „Žaliojoje galerijoje” pristatyta nauja komercinės patalpų nuomos galimybė – pop up tipo, kitaip – laikinosios parduotuvės nuoma. Galerijoje išskyrėme 1 tūkst. kvadratinių metrų prekybos salę, kurioje maksimalus nuomos laikotarpis yra vienas mėnuo.
Maža rizika, greita grąža
Pop up tipo parduotuvės – tai mažmeninės prekybos erdvė, atidaroma trumpam laiko periodui. Nors pasaulyje ši koncepcija peržengia vien prekybos sritį ir yra pritaikoma muziejų, muzikos ar net gastronominėse srityse, populiariausias šis sprendimas tarp elektronines prekybos platformas valdančių ar sezoninę prekybą vykdančių verslų. Laikinoji parduotuvė yra tarsi viduryje tarp virtualių ir fizinių prekybos erdvių, leidžianti įmonėms pasitikrinti, ar jų parduodami gaminiai ir prekės sulauktų klientų dėmesio fizinėje aplinkoje.
„Nors pasaulyje pop up tipo parduotuvės koncepcija sutinkama dažnai, Lietuvos nekilnojamojo turto prekybos sektoriuje tai – naujiena. Nuomotis tokio tipo parduotuvę naudinga verslams bei gamintojams, kurie turi trumpalaikį poreikį parodyti savo prekes ar gaminius. Pavyzdžiui, turintiems prekių sandėlius, tačiau neturintiems parduotuvės, norintiems vykdyti prekių išpardavimą ar supažindinti klientus su prekiaujamu asortimentu. Taip pat laikinosios parduotuvės aktualios ir sezonines prekes, tokias kaip lauko baldus, dviračius, žvejybos reikmenis ar sodo techniką, parduodančioms įmonėms“, – sako „Žaliosios galerijos“ komercijos direktorė Rasa Janulevičienė.
Pagrindinis laikinųjų parduotuvių privalumas – vienkartinė investicija, sugrįžtanti stipriai išaugusiais pardavimų rezultatais. Nekilnojamojo turto ekspertai pažymi, jog laikinosios parduotuvės verslams suteikia itin daug lankstumo ir mobilumo.
„Greta galimybės įvertinti auditorijos susidomėjimą bei siekio parduoti sezonines prekes, pop up tipo parduotuvės turi ir daugiau savo vertę verslui jau įrodžiusių privalumų. Laikinoji, ribotą laiko tarpą veikianti parduotuvė klientui sukuria ekskliuzyvumo emociją, paskatinančią jį apsilankyti ir apsipirkti. Atitinkamai, ji leidžia virtualioje erdvėje veikiantiems verslams užmegzti gyvą kontaktą su savo pirkėjais, taip sustiprinant tarpusavio santykį ir formuojant lojalių klientų ratą. Galiausiai, tai tampa tarsi nauju pardavimų kanalu, kurio finansinės rizikos lygis – itin žemas“, – sako „Žaliosios galerijos“ komercijos direktorė.
Sėkmės sąlyga – vieta
Du svarbiausi dalykai, reikalingi sėkmingai laikinajai parduotuvei, anot ekspertų, yra tinkamai pasirinkta vieta ir reklamos priemonės. Pop up parduotuvės komunikacija turi pasiekti tikslines vartotojų grupes ir informuoti juos apie išskirtinę, ribotą laiko tarpą egzistuosiančią apsipirkimo laikinojoje parduotuvėje galimybę. Tuo tarpu renkantis vietą ekspertai pataria rinktis didelį pirkėjų praeinamumą turinčias miesto zonas. Tokiu būdu pati parduotuvės vieta taps papildomu reklamos kanalu.
Dėl šios priežasties pirmoji pop up parduotuvių kūrimui skirta erdvė Kaune atidaryta vienoje aktyviausių miesto prekybinių zonų – „Žaliojoje galerijoje”. Greta laikinajai nuomai numatytos erdvės, „Žaliojoje galerijoje“ įsikūrusios dešimtys kitų parduotuvių, kasdien pritraukiančių daugybę pirkėjų.
„Pastebime, jog laikinųjų parduotuvių erdvė kuria naudą ne tik įmonėms, bet ir pirkėjams. Apsilankę vienoje vietoje jie gali atrasti daug naujų pardavėjų, kurių kitur – nesutiksi. Tiesa, nė kiek ne mažesnis privalumas yra ir galimybė apsipirkti pigiau. Juk dauguma pop up tipo parduotuvių gali pasiūlyti ne tik nematytą asortimentą, bet ir specialius kainos pasiūlymus“, – sako R. Janulevičienė.
Kurdami laikinosios parduotuvės nuomos koncepciją, „Žaliosios galerijos“ valdytojai stengėsi palikti kiek įmanoma mažiau rūpesčių nuomininkams. Pop up tipo parduotuvėms išskirtoje prekybinėje 1 tūkst. kvadratinių metrų salėje nuomininkams tereikės įrengti savo prekių ekspoziciją.
„Atsižvelgiant į šiandieninę prekybos situaciją, numatėme rinkoje itin patrauklią kainą. Nuomojantis 1 tūkst. kvadratinių metrų erdvę, kaina už kvadratinį metrą sieks vos 1 eurą“, – sako R. Janulevičienė.
„Žalioji galerija“ ir laikinajai nuomai atveriama jos prekybinė salė įsikūrusi adresu Pramonės pr. 14, Kaunas. „Žalioji galerija“ veikia nuo pirmadienio iki sekmadienio. Pirmadienį-penktadienį – 9-18 val., šeštadieniais – nuo 9 iki 17 val., o sekmadieniais – nuo 9 iki 15 val.
Daugiau informacijos apie laikinosios parduotuvės nuomos galimybes – susisiekus telefonu +370 698 85671.